Invägning 3 veckan

Dags för invägning och nya mått.
Inget vidare resultat trots diciplinerad kost och intensiv träning....

10/11 på 3 veckor

start Vikt: 56,8 kg -2kg samma
start Midja: 72 cm -11 cm
start Rumpa: 85 -5 cm samma
start Vad: 33 cm + 1 cm
start Lår:56 cm -3 cm samma
start Byst: 90 cm -4 cm samma
start Överarm: 33 cm -2 cm

Kan ju hoppas på att jag bygger upp mina muskler.
Vet ju att muskler väger mer än fett.
Känner att jag förbättrat min kondition och smidighet de här veckorna och fått bort mitt sötsug.
Vilket är väldigt possitivt !
Så det är väll bara att fortsätta kämpa.
Hur går det för dig ?

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: absolut, tack snälla du!

2011-11-10 @ 13:22:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0